חדשות

דיווח: המשטרה חוקרת איומים על חיי מנכ"ל משרד הבריאות

לפי דיווח בערוץ 2, המשטרה חוקרת איומים על חייו של מנהל היחידה לקנאביס רפואי ומנכ"ל המשרד; המשטרה מעריכה כי הרקע לאיומים הוא מריחואנה רפואית

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' ארנון אפק (צילום: פלאש 90)
פרופ' ארנון אפק, משנה למנכ"ל "שיבא", הדיקאן המיועד לביה"ס לרפואה באוניברסיטת רייכמן. צילום: פלאש 90

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור ארנון אפק, קיבל בימים האחרונים איומים על חייו והגיש על כך תלונה למשטרה; איומים ברצח הופנו גם אל מנהל היחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות; כך דווח אמש (יום ד') בחדשות ערוץ 2.

הכתב, יואב אבן, מסר כי במשטרה נחקרת תלונה בנושא, לאחר שהתברר כי יובל לנדשפט, מנהל היחידה לקנאביס רפואי (יק"ר) במשרד הבריאות, נתון בתקופה האחרונה לאיומים על חייו. איומים הופנו גם אל אשתו וילדיו. איומים דומים, נמסר בדיווח, שוגרו באחרונה גם אל מנכ"ל משרד הבריאות פרופסור ארנון אפק.

במשרד הבריאות אישרו את דבר קיומם של האיומים ועידכנו כי הוגשה בנושא תלונה במשטרה.

בשלב זה, נמסר עוד בדיווח, עדיין לא ברור מי עומד מאחורי האיומים, אך נבדקים כמה כיוונים. בין היתר נבדקת האפשרות שמקור האיומים הוא חולים שהגישו בקשה לקבלת רישיון למריחואנה רפואית, אך בקשתם נדחתה.
אפשרות נוספת היא, שארגוני פשיעה ארציים, העוסקים בין היתר בסחר במריחואנה, עומדים מאחורי האיומים. נבדקת גם האפשרות שמי ששיגר את האיומים לבכירי משרד הבריאות הם חקלאים שלא קיבלו רישיון לגדל ולמכור מריחואנה רפואית.

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופ' ארנון אפק,  קנאביס,  קנאביס רפואי,  מריחואנה,  ערוץ 2,  משטרה
תגובות
אנונימי/ת
28.05.2015, 22:32

זה פנומן מאוד מעציב:לפעמים רפואה מחליף קריאות עם עברינות. יהיו לחכות תוצאות של הבדיקה!

אנונימי/ת
29.05.2015, 14:39

מה זה התגובה המוזרה הזו ? - אנשים זה דבר הזוי (וזה גם כנראה רופא) - אם אין לך משהו חשוב להגיד, אז מה הדחף להתנפל על המקלדת ולקשקש..... עוד תוצר לוואי של הקלות הבלתי נסבלת של "המדיה החדשה" לפרסם "הגיגים" הזויים ע"י כל יצור דפוק - זה מתקשר ישירות לנושא הכתבה. אין כיום דבר קל יותר מלפרסם איומים או הכפשות וראה גם עניין ההתאבדות של המוכפש ב"גזענות"

30.05.2015, 13:18

אם במשרד הבריאות היו קוראים את שתי הכתבות האחרונות שלי באתר זה כולל "שימוש בקנביס כל האמת" אולי היה נמנע המצב החמור הזה. בשורה התחתונה המלצתי על הכנסת סטיבקס לסל הבריאות המכיל ריכוז זהה בין קנבידיול לט.ה. סי
וניתן בספריי ונמנעות פגיעות קוגניטיביות ותופעות של התמסטלות הקימות לרוב בקנביס רפואי. אם היה נכנס בצורה כזו הסטיבקס אפשר גם היה לסגור את "יק"ר" שהיא מאד יקרה בכל המובנים וניתן היה לחסוך תקציב גדול על הפעלת יחידה זו ולא להתעסק עם מריחואנה על כל סכנותיה מבחינת גורמים עבריניים

אנונימי/ת
31.05.2015, 10:08

אילו לא היו חולים שבאמת נהנים מהקלה משמעותית מקנביס רפואי, הייתי תומך בהוצאתו מהחוק. רק המחשבה שפסולת של עבריינים ופושעים, אותם הנבלות שמעזים לאיים על המנכל ועל ראש יקר ומשפחותיהם, תרוויח או מרוויחה מהעסק רווח כלכלי, מחליאה אותי.
כנל המחשבה שהנבלות הללו מעמידים דורות המשך של פושעים ועבריינים שיפגעו בנו ובחברה כולה בעתיד.