חדשות

הפסיכיאטר פרופ' יורם יובל מצטרף לסגל המרכז הרפואי "הדסה"

לדברי המרכז הרפואי, פרופ' יובל, המוכר כמראיין וכסופר בתחום הנפש, מתעתד להקים ב"הדסה" עין כרם מרכז חדש לחקר ולטיפול באובדנות

המרכז הרפואי "הדסה" בעין כרם (צילום: אילוסטרציה)

פרופ' יורם יובל הצטרף לסגל האגף לרפואת המוח בבית החולים "הדסה" עין כרם. כך נמסר אתמול (יום א') מבית החולים. האגף לרפואת המוח ב"הדסה" מאגד את המחלקות נוירולוגיה, פסיכיאטריה ונוירוכירורגיה. בראש האגף עומד פרופסור תמיר בן-חור.

פרופ' יורם יובל (צילום: רלי אברהמי / יח"צ)

פרופ' יורם יובל (צילום: רלי אברהמי / יח"צ)

פרופ' יובל מוכר לציבור הרחב כמרצה ומנחה תכנית ראיונות בטלוויזיה וכיועץ בסדרות משודרות אחרות. הוא מרצה בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, שבה למד רפואה. את שנת הסטאז' שלו ואת עבודתו כרופא ביצע בתחילת דרכו ב"הדסה".

פרופסור יובל מתעתד להקים ב"הדסה" עין כרם מרכז חדש לחקר ולטיפול באובדנות - תחום שאותו הוא חוקר שנים רבות. במרכז ישולבו טיפולים נפשיים ותרופתיים חדשניים לבעיה זו. בעבר פיתח פרופסור יובל טיפול תרופתי ניסיוני המקטין את הרצון בהתאבדות, והוא מתכונן להמשיך ולהרחיב את מחקריו בתחום הזה.

פרופסור זאב רוטשטיין, מנכ"ל המרכז הרפואי "הדסה", בירך על הצטרפותו של פרופסור יובל לסגל האגף לרפואת המוח: "החיבור המבורך בין הדסה לבין אחד ממובילי חקר המוח בארץ הוא בלתי נמנע. יורם יובל הוא עתה נדבך חשוב באגף הפורץ גבולות בעשייה ובמחקר. ניסיונו העשיר, יחד עם רגישות גבוהה ויכולת העמקה וחדות פסיכואנליטית, עומדות בוודאי יפרו את הצוותים באגף המוח בהדסה".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  פרופ' יורם יובל,  אובדנות,  המרכז הרפואי "הדסה"
תגובות

בוקר טוב
אמת! מתפעלת מכוחו של פרופ רוטשטין זאב! וזו רק דעה אישית.
מאז היותו מנהל הדסה ולמרות כול הריקושטים שהוא חוטף. כול ירידה במרכז הזה נרשמה מולה עליה כמעט מידית! זו מיומנות של איש רפואה החולק לצידו גם גאונות מנהלית.
אין קופ"ח ואין חברת ביטוח שלא תרוץ להסדיר הסכם של התחייבויות כספיות. לא לדבר על הסכמי שיתוף פעולה עם האקדמיות לרפואה! סטודנטים, שדות קליניים, מחקרים, כנסים ואז בדרך ימצא גם תורמים!
יצירתיות לשמה!
סאאידה סדיק

אנונימי/ת
19.12.2016, 18:18

???

אנונימי/ת
19.12.2016, 15:21

מינוי מיותר