חדשות

ספר חדש לדר' הלן שיינפלד ודר' אמי שופמן: אוצר מושגים פסיכולוגיים ופסיכיאטריים לכל הרוצה לדעת

ספר (אילוסטרציה)
קווים מנחים (אילוסטרציה)

ברכות לחברינו – התורמים רבות לאתר – דר' הלן שיינפלד ודר' אמי שופמן, על פרסום ספרם "אוצר מושגים פסיכולוגיים ופסיכיאטריים לכל הרוצה לדעת" (2 כרכים) אשר יצא זה עתה בהוצאת הספרים "אח".

הספר מיועד לאנשי מקצועות בריאות הנפש ולכל המתעניינים בתחום.

כדברי המחברים:

"פסיכולוגיה ופסיכיאטריה שלובות זו בזו באופן שאינו ניתן להפרדה.  הן משתנות ומועצמות במהלך השנים, אך בו בזמן משמרות באדיקות רבים מערכיהם הבסיסיים ומהדמויות הקשורות אליהם – אנשי מקצוע דגולים ומטופלים מיוחדים במינם. ספר זה, העוסק בשני תחומים אלה, כתוב וערוך בסגנון אנציקלופדי. הוא מעמיד בפני הקורא מידע נרחב על מושגים, הפרעות ותפיסות, המשתייכים לתחום הנפש.  הוא מקיף את היבטיהם הקליניים והתוך נפשיים של הנושאים תוך התייחסות לרקעם הביולוגי, המוכר כיום במידה רבה ומעמיקה יותר מבעבר. רבים מהערכים המובאים בו מודגמים על ידי סיפורי מקרה, המזמינים את הקורא להרגיש כאורח בחדר הטיפולים.

ספר זה מיועד לכל העוסקים בטיפולים נפשיים, החל מפסיכולוגים ופסיכיאטרים וכלה בפסיכותרפיסטים למיניהם, מרפאים בעיסוק ועובדים סוציאליים, המבצעים טיפולים נפשיים בעצמם או המעורבים בהם כחלק מעבודתם, וכן לבתי ספר לסיעוד, לאחים ולאחיות ולמעשה לכל הרוצה לדעת."

otzar

נושאים קשורים:  חדשות
תגובות

לאמי ולהלן
אתם יוצאי דופן בתרומתכם
כל הכבוד ליוזמה ולביצוע
נראה שזה היה ממש חסר וכרגיל אתם שמים לב ותורמים המון
רחל

10.04.2017, 09:40

לד"ר רחל בר- המבורגר היקרה

תודה רבה לך. חג שמח

אנונימי/ת
18.04.2017, 16:07

אפשר גם מדריך עזרה ראשונה עממי לאזרחים הנתקלים במצבים קשים של חברים, משפחה או זרים