חדשות

ד"ר יורם וולף מונה למנהל היחידה לכירורגיה פלסטית ב"הלל יפה"

ד"ר וולף זכה להכרה בינלאומית בזכות שיטה לניתוחי מתיחת בטן דו שכבתית, שזיכתה אותו בפרס החדשנות מטעם האיגוד הבינלאומי לכירורגיה אסתטית

ד"ר יורם וולף מונה למנהל היחידה לכירורגיה פלסטית במערך הכירורגי ב"הלל יפה". הוא החליף בתפקיד את ד"ר מוריס טופז, שפרש לגימלאות.

ד"ר וולף, טייס לשעבר בחייל האוויר, היה בעבר יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, ונבחר לתפקיד המזכיר הארצי של האיגוד הבינלאומי לכירורגיה אסתטית, ISAPS.

הוא בוגר בית הספר לרפואה של אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בעל תואר שני בהצטיינות בכירורגיה פלסטית מטעם בית הספר ללימודי המשך בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובעל תעודת הסמכה במיקרו-כירורגיה מהאוניברסיטה ע"ש לאונרדו דה-וינצ'י  בפריס (Pôle Universitaire Léonard de Vinci).

בנוסף, ד"ר וולף הוא גם בעל תואר שני בהצטיינות במינהל מערכות בריאות מטעם בית הספר למינהל עסקים באוניברסיטת תל אביב והתמחה גם בכירורגיה כללית.

במסגרת תפקידו כיו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית פעל לקידום תחום כירורגי זה ולפיתוח שיטות רפואיות ייחודיות לניתוחים.

לד"ר וולף ניסיון רב שנים בכירורגיה אסתטית ומשחזרת בקהילה ועתה החליט לחזור לרפואה הציבורית, לדבריו "מתוך ראיית המקצוע כשליחות אישית וחברתית". הוא מתכוון לעסוק גם בהוראה ולהגדיל את נפח העבודה ביחידה שאותה ינהל ולהנהיג בה שיטות טיפול חדשניות, במיוחד בנושא שבו גם זכה להכרה בינלאומית: ניתוחי מתיחת בטן דו שכבתית. שיטה זו זיכתה אותו בפרס החדשנות מטעם האיגוד הבינלאומי לכירורגיה אסתטית.

ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל "הלל יפה", בירך על הצטרפותו של ד"ר וולף לצוות בית החולים ואמר: "נוכחותו של מנתח בכירורגיה פלסטית ברמתו של ד"ר וולף חיונית לבית החולים. אני שמח שקיבל את התפקיד שהוצע לו. אני משוכנע כי הרוח החיובית והמקצועיות שהוא מביא עמו יסייעו למטופלים וגם לתחומי ההוראה והמחקר הנעשים בבית החולים הלל יפה".

נושאים קשורים:  ד"ר יורם וולף,  היחידה לכירורגיה פלסטית ב"הלל יפה",  המרכז הרפואי "הלל יפה",  ניתוחי מתיחת בטן דו שכבתית,  מיקרו-כירורגיה,  חדשות
תגובות
14.08.2018, 14:39

אלוף והקהילה התברכה ברופא בחסד עליון

ברכות יורם, המון הצלחה