מינויים

פרופ' נמרוד מימון מונה ליו"ר החטיבה לרפואה פנימית ב"סורוקה"

פרופ' מימון, מנהל פרויקט "מגן אבות ואמהות" לשמירה על אוכלוסיית הקשישים מפני הקורונה, מחליף בתפקיד את פרופ' מחמוד אבו-שקרה

פרופ' נמרוד מימון, יו"ר החטיבה לרפואה פנימית ב"סורוקה". צילום: דוברות בית החולים

פרופ' נמרוד מימון מונה ליו"ר החטיבה לרפואה פנימית במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. פרופ' מימון, מומחה לרפואה פנימית ולרפואת ריאות, בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון בנגב, החל דרכו ב"סורוקה" לפני כ-25 שנה כסטאז'ר, המשיך להתמחות ברפואה פנימית במחלקה פנימית ה' בבית החולים, ביצע תכנית התמחות-עמיתים ברפואת ריאות בקנדה, והשלים תואר שני בניהול מערכות בריאות.

פרופ' מימון בעל ניסיון קליני, הוראתי, מחקרי וניהולי רב. הוא שימש בעבר כסגן מנהל המרכז הרפואי וזה כשמונה שנים הוא מנהל את מחלקת פנימית ב'. לפני כשנה נקרא לדגל הלאומי ומונה על ידי ראש הממשלה ומשרד הבריאות למנהל פרויקט "מגן אבות ואמהות" לשמירה על אוכלוסיית הקשישים מפני הקורונה.

פרופ' מימון בעל ניסיון קליני, הוראתי, מחקרי וניהולי רב, מחליף את פרופ' מחמוד אבו-שקרה, שמסיים את תפקידו כיו"ר החטיבה, שפעל רבות לקידום הפעילות בחטיבה ולקידום בריאותם של תושבי הנגב.

פרופ' מימון אמר עם מינויו לתפקיד: "השנה האחרונה הוכיחה שוב את עוצמת החטיבה לרפואה פנימית שעמדה בחזית הטיפול במגיפת הקורונה. אני מקבל מפרופ' מחמוד אבו-שקרה חטיבה מובילה ברמה הארצית, עם מנהלי מחלקות מכונים ויחידות הטובים שיש, ורמה גבוהה ביותר של הצוותים שאין דומה לה בישראל. החטיבה לרפואה פנימית, ביחד עם שאר החטיבות הרפואיות של המרכז הרפואי סורוקה ושל הפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון, תמשיך להוביל את המחקר, ההוראה והרפואה למען בריאות תושבי ישראל והנגב". 

נושאים קשורים:  פרופ' נמרוד מימון,  פרופ' מחמוד אבו-שקרה,  סורוקה,  רפואה פנימית,  חדשות,  מינוי
תגובות
08.06.2021, 09:17

נמרוד ידידנו ועמיתנו - עלה והצלח!

אכן כול המילים היפות במקומן. רק דבר אתד, החשוב ביותר שכחו לכתוב. פרופ' מימון הוא בן אדם, קשוב לזולת ומאמין בשליחת יד וקידום הרפואה. להיות בן אדם קשוב ופתוח זאת מעלה שרבים מאיתנו שכחו.
אין ספק שנמרוד ימשיך לתרום בדרכו לחולי הנגב, לצוותי ביה"ח ולרפואה בכלל. ישר כוח ובהצלחה.