חדשות

סבב מינויים ב"כללית": ארבעה רופאים בכירים מונו לניהול בתי החולים של הקופה

ד"ר אבי גולדברג ינהל את המרכז הרפואי "כרמל", ד"ר קרלוס גרוזמן ינהל את המרכז הרפואי "'קפלן", ד"ר איתן חבר ינהל את בית חולים "השרון" וד"ר אלדר ברקוביץ ינהל את המרכז הרפואי "יוספטל"

ד"ר אבי גולדנברג (צילום: "כללית")

ארבעה רופאים בכירים מונו בסוף השבוע למנהלי ארבעה המרכזים הרפואיים "כרמל", "קפלן", "השרון" ו"יוספטל" של שירותי בריאות כללית. דירקטוריון "כללית", בראשות אלי אדמוני, אישר את המלצות המנכ"ל, אלי דפס, לביצוע סבב המינויים. הם ייכנסו לתוקפם בתקופה הקרובה.

ד"ר אבי גולדנברג (צילום: "כללית")

ד"ר אבי גולדנברג (צילום: "כללית")

- ד"ר אבי גולדברג, מומחה לרפואת משפחה ומינהל רפואי, מונה למנהל החדש של המרכז הרפואי "כרמל" בחיפה.

ד"ר גולדברג הוא בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ומוסמך במנהל ציבורי מאוניברסיטת הרווארד בארה"ב. הוא שימש מנהל המרכז הרפואי "יוספטל" ומרחב אילת משנת 2008 ועד היום. ב"כללית" מילא שורה של תפקידי ניהול נוספים בהנהלה הראשית ובמרכז הרפואי "קפלן", ושימש ראש מדור בפיקוד העורף בצה"ל.

ד"ר חן שפירא (צילום: "כללית")

ד"ר חן שפירא (צילום: "כללית")

ד"ר גולדברג מחליף בתפקיד את ד"ר חן שפירא, ששימשה כמנהלת "כרמל" מ-2007, ובסבב הנוכחי מונתה כמנהלת מחוז חיפה, הגליל המערבי והמרחב של "הכללית". ד"ר שפירא היא מומחית בקרדיולוגיה, בוגרת לימודי רפואה בטכניון ומינהל ציבורי בארה"ב. ד"ר שפירא שימשה בעבר כיו"ר הועדה להיערכות בתי החולים לאירוע רדיולוגי במשרד הבריאות ובעלת מינוי של פרופסור משנה קליני בפקולטה לרפואה של הטכניון.

דר קרלוס גרוזמן (צילום: "כללית")

דר קרלוס גרוזמן (צילום: "כללית")

- ד"ר קרלוס גרוזמן מונה למנהל המרכז הרפואי "קפלן" ברחובות.

ד"ר גרוזמן הוא מומחה בטיפול נמרץ, בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בואנוס-איירס ומינהל מערכות בריאות באוניברסיטת בן גוריון. שימש עד כה כמנהל בית החולים השרון במרכז הרפואי רבין (משנת 2011) ומילא ב"כללית" שורה של תפקידי ניהול נוספים: מנהל המחלקה לשירותי אשפוז בחטיבת בתי החולים, סגן מנהל המרכז הרפואי קפלן ומנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי במרכז הרפואי רבין.

ד"ר גרוזמן מרצה לטראומה ורפואה לשעת חירום ומקיים פעילות התנדבותית, ניהולית ומקצועית ענפה בארץ ובחו"ל. הוא יחליף בתפקיד את פרופסור יעקב יהב, הפורש לגמלאות.

ד"ר איתן חבר (צילום: "כללית")

ד"ר איתן חבר (צילום: "כללית")

- ד"ר איתן חבר מונה למנהל בית חולים "השרון" במרכז הרפואי רבין בפתח-תקווה.

ד"ר חבר, מומחה בפסיכיאטריה, הוא בוגר לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים ולימודי מנהל ציבורי באוניברסיטת תל אביב. מאז 2007 ועד כה שימש כסגן מנהל המרכז הרפואי "קפלן" ברחובות. בעבר מילא תפקידי ניהול שונים במשרד הבריאות ובמרכז הרפואי שיבא בתל-השומר.

ד"ר חבר משמש גם בוועד המנהל של המכון הלאומי לשיקום נפגעי ראש וחבר המועצה הלאומית לבריאות הנפש. הוא יחליף בתפקיד את ד"ר קרלוס גרוזמן.

ד"ר אלדר ברקוביץ (צילום: "כללית")

ד"ר אלדר ברקוביץ (צילום: "כללית")

- ד"ר אלדר ברקוביץ מונה למנהל המרכז הרפואי יוספטל ומרחב "הכללית" באילת.

ד"ר ברקוביץ הוא בוגר לימודי רפואה בטכניון, מומחה ברפואת משפחה. את עבודתו ב"כללית" החל בשנת 1996. שימש כמנהל היחידה להמשך טיפול במחוז חיפה וגליל מערבי, כסגן מנהלת בית החולים במרכז הרפואי כרמל ובתפקידו האחרון ריכז את פרויקט הטמעת ה"קמיליון" במערך בריאות הנפש בחטיבת בתי החולים. הוא יחליף בתפקיד את ד"ר אבי גולדברג.

אלי דפס, מנכ"ל ה"כללית" מסר כי "מדובר בסבב מינויים רחב המבוסס על כוחות פנימיים, איכותיים וראויים שאשר יצעידו את 'כללית' למימוש האתגרים הרבים העומדים בפניה בשנים הקרובות". הוא איחל למנהלים הפורשים הצלחה בהמשך דרכם ובריאות טובה ולמנהלים המתמנים "הצלחה רבה בתפקידם החדש".

נושאים קשורים:  חדשות,  שירותי בריאות כללית,  המרכז הרפואי "קפלן",  המרכז הרפואי כרמל,  המרכז הרפואי השרון,  המרכז הרפואי "יוספטל"
תגובות
23.06.2015, 19:09

קרלוס מברוק והרבה הצלחה

אנונימי/ת
03.09.2015, 20:42

בהצלחה למנהל החדש של מרכז רפואי קפלן
הופקדה בידיך, עמיתי, מטלה כבדה מאד : להצעיד קדימה מרכז רפואי קטן , צנוע
ונחבא אל הכלים אשר בריאותם וחייהם של עשרות ואולי מאות אלפי אזרחים נתונים לחסדיו.
על הנהלת כללית שירותי בריאות חובה ראשונה במעלה להעניק קדימות תקציבית
למרכז הרפואי קפלן כדי להכשירו לעמוד במשימות הנוכחיות והעתידיות שלו :
להעניק את כל שירותי האישפוז הרפואיים החדשניים והמתקדמים ביותר לתושבי אשדוד, יבנה, גדרה, רחובות, נס ציונה, רמלה וכל המושבים,הקיבוצים והישובים הקהילתיים הסובבים ערים אלה.
יש לרענן את סגל הרופאים בצעירים נמרצים, מעודכנים , חדורי שליחות ויצירתיים
שיגבירו את אמונתה של האוכלוסיה ביכולתו המקצועית הרפואית והסעודית של המרכז הרפואי קפלן ולא ידירו רגליהם ממנו.

אנונימי/ת
03.09.2015, 20:52

רחובות כולה מצפה למהפכה בקפלן
ותולים תקוה שהמזג הלטיני הדרום אמריקני של הדר' קרלוס יעורר את קפלן מהתרדמת ששקע בה .
נחוצה עשיה נמרצת רבה לאושש את קפלן ולהדק את הקשר שלו עם הקהילה הגדולה
שעליו לשרת .
קרלוס, יכולותיך ידועות , אולם תזדקק לתגבור חזק משמעותית כדי להשיג את המטרה
של קפלן מרכז רפואי זירתי לישובי שפלת החוף והשפלה הפנימית מאשדוד ויבנה במערב ועד רמלה ולטרון במזרח.